Monday 9 December 2013

citer bulan doblas...

hhhmmm tempat baru ni bz la aku akhir2 taun ni kan, dah katanya dok kewangan, dgn ramai yg xde sbb cuti besalin, makanya aku ni dah jadi keje rencam, semua pon nak kena buat...

ada pros & cons la kan, as usual... sama ada boleh buat semua tp dgn kualiti yg average je, ataupun jadi excellence sbb dpt buat semua benda mengikut apa yg diharapkan oleh bosses... i donno... tempat baru, takleh nak agak. just berdoa agar semuanya sempat dibuat & disediakan dengan cukup lengkap, amiinnn...

btw, last wiken aku mcm besa la, bz kan hal ehwal kuorga yg kecik ni tak abes2, maklumla laki tak keje opis, sapa lagi nak tolong buat keje dia, ahkak la jugak kan. (tu aku kata, aku ni keje rencam, dari keje opis hingga keje umah, dari jadi bos sampai jadi kuli, semua pon sapu, hahahaha). so ble balik umah mak, tros offer zara tinggal sana satu malam so dia bleh spend time dgn bff dia - cheyu (hahahahha) dan kazens nya, takde la keboringan mengikut mak bapaknya sana sini. bukan main lagi sonoknya, sabtu malam tido lambat, pagi ahad pon bgn lambat, tghr pg tgk wayang citer frozen, lps tu ikot makngah/ pokde/ cheyu jln2 alamanda, hehehehe...

rupa2nya..... seb bek la zara tak ikot kami... keta aku jatuh ekzos kat semenyih smlm!!! haiyoo... takde bunyi takde apa, tetiba je, zzeeeeerrrrrr.... bunyik benda gesel kat jalan. skali turun tgk dah jatuh selebuk. hhhmmmm... kalau ada budak mmg leceh abes la. so kol la etiqa nye auto assist. bapak lambatnya datang!!!! seb bek tak ujan, lepak kat gerai tepi jalan. kalau ujan? wallahualam... anyway, dah htr tros kat bengkel dpn umah. haini nak tgk apa citer.

btw, pokde jadi nak kawen, hahahaha... yg klakarnya, haitu last2 mak aku kata, kalau jadi pon takpe, kalau tak jadi pon saya takde hal. yelah kan, kita belah lelaki lagi bleh jual mahal kan... tetiba rupanya maknya tanya, lambat lagi ke org sana nak dtg minang? OOOOO  JADI RUPANYA!!!! HAHAHAHAH.... alhamdulillah... ingatkan tanak, hahahaha.... so smlm jugak bli segala mak nek dulang hantaran. ahkak jugak la nak kena hias haaaa.... (ada ke masa aku ni, huhuhu)...

gtg frens... keje banyak pon nak berblog lagi, hehehehe... tata...

2 comments:

  1. alhamdulillah... akhirnya your brother jadi nak kawin dengan doktor heheeheh~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah alhamdulillah there will two doctors in the house soon - adik ipar (MO) & adik sendiri (cheyu - dentist)... yippee...

      Delete