Wednesday 3 April 2013

my current addiction...

aku mmg suka tgk tv. kalau masa skolah/ blaja dlu mmg aku study pon dpn tv. tak maen la dok senyap2 kat bilik/ meja study. lagi ngantok adala, hahahaha (sbb tu tak score, gelak lagi - hahahahah). well, skang ni aku suka sangat tgk citer ni - Nashville. start tgk akhir bln 2 haitu - masa bobo pg otstesen. seb bek dia takde, kalau tak takleh la aku tgk eps 1, hahahaha. xde can dowh! anyway, aku suka sbb citer dia best gak. and plus semua casts nyanyi sendiri lagu dorg dlm citer tu. sangat feeling2 gitu, hahahahah... tak caya bleh tgk kat sini.
 
fuh, nyanyi live pon feeling, hahahahaha... host dia kata: this is the song you want to get pregnant to - hahahahah... lagu mengawan, ngeeee~
aku suka gak country music ni, tp bukan la yg original sangat. yg dah campur2, like pop/ alternative country. antara yg aku minat ofcos faith hill, hubby dia tim mcgraw, shania twain & dixy chicks. lagu2 country ni pd aku mcm lagu rap gak, sbb ada cerita dlm lagu. cuma rentaknya lebih menarik & menusuk kalbu - chewah! hahahahaha...
kalau suka tgk la kat BeTv - channel 720. time nya dah tuko rasanya, pkol 10.05pm. aku dah abes tgk sampai latest episod sbb dok download, hahahaha - ya, saya keji.
http://smallscreenscoop.com/nashville 
ish, sukanya aku neh. agaknya sbb nak kena keje siang malam kot, muahahaha... :p

1 comment:

  1. aku suka tengok tv - dulu aaa. aku suka tengok e! entertainment sebab aku takyah fikir tengok channel tu. dulu aku layan keeping up with the kardashians. ye, bimbo. but sebab takyah fikir. hahaha. then aku suka tengok revenge. semalam tunjuk first episode untuk season 2.

    but nowadays, aku memang cepat penat. balik rumah, kalau boleh after isya je, aku nak tidur terus.
    dah tuaaaaaaa!

    ReplyDelete