Friday 18 January 2013

Outstation...

hhmmm... this sunday aku akan kena otstesen for abt 3 days... ntahla, every time aku kena otstesen, aku mesti akan teringat pd hana, betapa la masa dia ada dlu aku slalu otstesen, tinggalkan dia dgn mak, tp dlm masa yg sama tak lupa utk membawa segala tok nek kelengkapan mengepam supaya stok akan tetap ada. how i missed those days...
now, each time aku otstesen, aku akan melihat bersilih ganti ibu2 yg berbuat perkara yg sama utk anak mereka. how i envy them, but at the same time aku bersyukur krn telah berpeluang utk berbuat benda yg sama... may Allah granted me one more chance to experience the wonderful journey again, insyaAllah, amiinnn...
for those of u yg still bf, jgn putus asa utk pump, walaupun kadangkala sikit je yg dapat, sbb walau sedikit ia tetap rezeki yg dikurniakan Allah... walaupun leceh/ penat/ susah nak cr tempat simpan stok/ ape2 je la alasan kan, teruskanlah perjuangan itu dgn sabar sbb kita takkan tahu sejauh mana perjalanan tersebut akan dpt ditempuhi.
i really miss her these few days... tabahlah wahai hati... :(

No comments:

Post a Comment