Wednesday 19 September 2012

Updates...

malas... sbb tu xde ape nak tulis...

last two weeks, gagahkan hati utk ke matta fair... bukan sebab takut tergoda... kalau bukan sbb nak ke kelantan hjg taun ni sbb sepupu bobo kawen, mungkin aku tak ke sana... bukan ape, teringat last matta fair, kami pegi empat beranak, dgn ramai2 org tu aku kendong hana, bobo pimpin zara, plan & bought two trips, but satu pon tak sempat nak bwk hana... hhhmmmm....

lps tu, g kursus plak... pon perasaan yg bercampur, sbb pg kursus ala BTN, mcm yg aku pg bln 4 haitu. masa tu, aku risau, sbb 1st time tinggal hana, pikirkan plak brape stok nak tinggal, lps tu brape botol kosong nak bwk, sempat ke nak pump, lps pump nak simpan mana, etc...etc.... mula2 mampu bertahan, skali ble dah masuk blk, ade plak dorm mate yg mengepam... alahai... sedih nye akak.... dua malam kat situ akak tak mampu nak berbual riang kat bilik tu. mungkin ade yg kata akak sombong, but trust me, i was just not ready...

wiken baru rasa sonok sket. ari sabtu pegi kenduri, petangnya trus shoot ke kenanga mall... selain berjaya menghabiskan saki baki duit gaji, saje aku nak survey tempat ni, seswai tak nak bwk our counterpart shopping di sini kalau jadi meeting di kl. ye la, asyik kita je berabis kat negara dia, ape kata dia plak berbelanja sakan kat mesia, baru la adil, kan? hihihihi... ari ahad ke open hs terakhir syawal ini di rumah sepupu. ari senin masak2 utk famili. puas la zara maen, sampai bengkak hidung tersembam kat meja, tahan mengantuk punya pasal, hehehehe...

next week nak ke langkawi plak, ade mtg... skang ni pon aku dah rasa sentimental. maklumla, last pg langkawi bln 12 haitu. aku & zara bwk hana yg masa tu baru je abes hari, ikot mak bercuti... hhmmmm...

ok la, sambung keje... hidung tersumbat, tekak dah gatal2, kat luar plak dah mendung nak ujan, complete package... jgn tambah nak tido plak udah le, hahahahah....

No comments:

Post a Comment