Friday 27 July 2012

Aroma Ramadhan datang lagi!



iklan sekejap :D



bila ramadhan datang maka banyak la tempat berbuka puasa menjadi pilihan... tahun lepas kami telah memilih untuk ke MAEPS Serdang untuk berbuka di luar bersama keluarga...
kakak & walid @MAEPS
kenapa kami memilih untuk ke MAEPS? sbb dekat dgn rumah kami & rumah mak, senang nak pegi, tak jem, parking pon banyak, tempat solat pun disediakan. harga juga berpatutan. makanan pula pelbagai, daripada makanan berat ke dessert, tak masuk lagi kambing panggang. yg penting, teh tarik kesukaan kami sekeluarga mmg terbaik di MAEPS ni....


well, taun ni nampaknya Aroma Ramadhan datang lagi... kali ni di tempat yg lebih besar dan selesa... daripada ruang restoran di MAEPS ke bangunan banquet UPM... pastinya siapa2 yg berniat nak bersedekah di bulan mulia ini boleh mencuba berkunjung di sini...



kakak & ummi, sambil tunggu azan...
harga yg ditawarkan pula adalah RM49.50 seorang... tema tahun ini adalah  ‘Semanis Aroma Buffet Ramadhan’ ... servis bermula daripada 23 Julai hingga 16 Ogos 2012, dari jam 6 petang hingga 10 malam... 


Untuk mengetahui maklumat lanjut atau membuat tempahan, sila hubungi 012-390 3191/ 012- 384 9091/ 012 – 313 1091 dan 012 – 382 5091 atau layari laman muka buku Ramadhan Buffet MAEPS...


enjoy!




7 comments:

  1. aku sebenarnye tak begitu berminat berbuka di luar. aku lagi selesa berbuka kat rumah. satu, memang sebab tempat solatlah. biarpun disediakan tempat yang best and selesa, but still aku tak gemar. macam leceh. kalau aku uzur, then takpe "buka" kat luar! hahahaha.

    but entahlah, buka kat rumah lebih santai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun suka berbuka kat umah, but my hubby suka nak try buffet2 ni, katanya bosan, kalau sesekali ade byk makanan, puas sket makan, tak payah nak susah pikir nak makan ape, semua ada depan mata, huhuhuh... tp aku mesti buat syarat supaya senang & selesa nak solat, plus harga yg reasonable, baru bleh booking, heheheh...
      btw mel, this entry sebenarnya akan membolehkan aku dpt diskaun 50% (max 5 org) sbb aku tlg buat promo utk dorg, hihihih... diskaun ni khas utk bloggers je, miehehehe... (adakah aku keji? :p)

      Delete
  2. agak keji laaaaaa.
    hahahahahahahahah!

    ReplyDelete
  3. pernah prgi tmpt tu last year. Sedap dan banyak pilihan. Harga pun reasonable. Mkn ngan member2, lepas maghrib sambung smula makan sampai kul 9 lebih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg pon, harga nya reasonable la, xyah nak g yg ratus2 tu, bukan abes pon makan, heheheh... bab sambung lps maghrib tu harus... :D

      Delete
  4. start to follow your blog Zila... nanti nak try la gi maeps ni mcm meriah jerr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aawwww, terharu ai, hehehe... thanks mai! will include yours on mine too... :D

      Delete