Wednesday 30 May 2012

pumping session...

since smlm aku kena hadir seminar. kat kl je, so berulang je la... so, today sambung spt biasa. suddenly masa lunch break aku nak solat zuhur, hajatnya nak charge tepon, tgk2dah ade org guna plug. skali aku tgk sista tu tgh pam susu... terus terhenti kejap rasa jantung. tetiba teringat, slalu kalau aku pg seminar/kursus/keje luar, itulah aktiviti wajib. lunch cepat2, solat & mula mengepam. beg aku slalunya besar & berat, mana taknye pam campur cooler bag dgn ice pack, telekung lg... tetiba rutin tu dah tak buat... rasa rindu pd hana... mengalir juga air mata masa solat td... ya Allah, tabahkanlah hati hambaMu yg kerdil ini...

2 comments:

  1. Kak Zila,

    Tiap2 kali saye peluk amna, saye akan teringatkan akak. Tabahlah wahai kakak. Insha Allah akan dibalas dengan yang lebih baik. *hugs*

    ReplyDelete
  2. thank you dear... semoga niha juga diberi kekuatan & semangat utk meneruskan bf amna... sesungguhnya nikmat bf tu tak dpt dizahirkan dgn kata2...

    ReplyDelete